Syyskokouksen päätöksiä
2.10.2021 16:51 Uutiset / Liiton etusivu

Uusia nimiä hallitukseen

Hockeyliiton syyskokous pidettiin lauantaina 2.10. Helsingissä sekä etämahdollisuudella. Liittokokous hyväksyi liiton toimintasuunnitelman ja talousarvion vuodelle 2022.

Hockeyliiton hallitukseen valittiin erovuoroisten tilalle tiukan äänestyksen jälkeen Sanna Äyräväinen, Andrew Scholdfield, Noel Cavernelis ja Lennon White. Hallituksessa jatkavat puheenjohtaja Otto-Petteri Ventelän lisäksi varapuheenjohtaja Henna Viitaniemi sakä jäsenet Paula Lehtomäki, Jari Lehto ja Jouko Lautaoja.

Syyskokouksessa valittiin liitolle myös kurinpitovaliokunta, jonka toimikausi on kaksi vuotta. Kurinpitovaliokuntaan nimettiin Olli Rissanen (pj), Piia Koskimaa, Jan Nylund, Charlotta Nordling ja Mikko Hämäläinen.

Liittokokouksessa käsiteltiin myös seurojen tekemiä aloitteita, jotka annettiin evästyksinä uuden hallituksen käsiteltäviksi ja eteenpäin vietäviksi.

Liiton strategiatyö jatkuu ennen syyskokousta pidetyn työpajan evästyksellä. Uuden stragian pitäisi valmistua vuoden loppuun mennessä.