47th FIH Congress on tänään pidetty, virtuaalisesti!
22.5.2021 22:31 Uutiset / Liiton etusivu

47th FIH Congress on tänään pidetty,

47th FIH Congress oli tänään, Intialainen tohtori Narinder Dhruv Batra valittiin FIH:n presidentiksi, ja hänelle myönnettiin toinen neljän vuoden toimikausi.

Takana on Suomen edustajille myös kova viikko kun puheenjohtaja Otto-Petteri Ventelä ja liittosihteeri Klaus Saijonkivi olivat mukana virtuaali ZOOM kokouksessa. Harjoitukset joissa harjoiteltiin äänestämissä niitä oli useita. Perjantaina kokous alkoi 12:00 aiheena oli edustajien vaalipuheet ym. Perjantain kesto oli noin viisi tuntia ja lauantain varsinainen äänestyspäivä kesti 3,42 min. Ehkä seuraavalla kerralla voimme olla mukana paikanpäällä. Kokouksessa annettiin suuria tunnustuksia henkilöille ympäri maailman hockey eteen tehdystä hienosta vapaaehtoistyöstä, äänestettiin uusia valtioita mukaan FIH:n jäseniksi ym.

XXXXX Lausanne, Sveitsi: 47. FIH: n kongressiistunto, jossa sadat edustajat kaikkialta maailmasta kokoontuivat virtuaalifoorumiin keskustelemaan jääkiekon maailmanlaajuista tilaa ja kehitystä koskevista tärkeistä asioista, on päättynyt useilla ratkaisevilla päätöksillä.

Intialainen tohtori Narinder Dhruv Batra valittiin FIH: n presidentiksi, ja hänelle myönnettiin toinen neljän vuoden toimikausi. Kansallisten liittojen jäsenmaiden 124 äänestä tohtori Batra saavutti vaaditun yli puolet äänistä ja sai 63 ääntä belgialaisen Marc Coudronia 61 vastaan. Tohtori Batra jatkaa tehtävässään vuoteen 2024 saakka.

"Haluan henkilökohtaisesti kiittää kaikkia kansallisia järjestöjä uskon osoittamisesta minuun valitsemalla minut toiseksi toimikaudeksi FIH: n presidentiksi", sanoi tohtori Batra, joka onnitteli Marc Coudronia hänen kampanjastaan. "Lupaan vakuutan teille kaikille, että työskentelen

terveisin Klaus