Autetaan yhdessä - liity Suomen Hockeyliiton VeriRyhmään!
18.11.2020 7:38 Uutiset / Liiton etusivu

Every donation counts - join our blood donation group!

Jotta potilaille riittäisi vaadittava määrä verivalmisteita, tarvitaan Suomessa joka arkipäivä 800 verenluovuttajaa.

Haluamme olla osaltamme mukana auttamassa apua tarvitsevia ja olemme perustaneet Suomen Hockeyliiton virallisen VeriRyhmän. Jokainen luovutus on arvokas ja voi pelastaa toisen ihmisen hengen. Oletko sinä mukana auttamassa?

Liity Suomen Hockeyliiton VeriRyhmän jäseneksi luovutuskäynnin yhteydessä kertomalla ryhmän nimi (Suomen Hockeyliitto) hoitajan haastattelussa.
Tämän jälkeen kaikki tulevat käyntisi kirjautuvat ryhmän luovutus tietoihin.

Vinkki: pyydä hoitajalta Pisara-muki ensimmäisellä käynnilläsi! ????

Varaa aika verenluovutukseen osoitteessa veripalvelu.fi/ajanvaraus

800 blood donors are needed in Finland every weekday to ensure that patients can be provided with the blood products they need. We wish to do our part in helping those in need and have thus established an official Blood Group for the Finnish Hockey Association. Every donation is precious and can save another person’s life. Will you join us in helping those in need?

Join the Finnish Hockey Association's Blood Group at the blood donation office during your next donation by informing the name of the group (Suomen Hockeyliitto) in the nurse's interview.
After that, all your future visits will be logged in the group's information.

Tip: ask your nurse for a Blood Drop Mug on your first visit! ????

Book your visit at veripalvelu.fi/ajanvaraus