Kilpailuvaliokunta tiedottaa: Tuleva Indoor kausi alkaa
9.11.2020 22:09 Uutiset / Liiton etusivu

Suomen Hockeyliitto - Kilpailuvaliokunta

Tiedote 9.11.2020

Indoor kausi käynnistyy tulevana viikonloppuna Herttoniemessä

Aikuisten ja U18 otteluohjelmat on julkaistu ja ne löytyvät osoitteesta: https://indoorhockey.torneopal.fi

Junioreiden otteluohjelmat julkaistaan vielä tämän viikon aikana.

Kilpailuvaliokunta on nimennyt sarjapäälliköt ja heidän tehtäviään on tarkennettu. Lisätietoa löydät Hockeyliiton kotisivuilta: kilpailutoiminta.

Kilpailuvaliokunta on myös uudistanut edustusoikeuden muutos/-vuokraus lomakkeen ja se löytyy liiton kotisivuilta materiaalipankista

Suomisport

Tulevalla kaudella tullaan kiinnittämään erityistä huomioita lisensseihin ja myös seurojen ja liiton muiden toimihenkilöiden toivotaan hankkivan itselleen toimitsija-lisenssin. Lisenssi- ja vakuutusostot tapahtuvat Suomisportin kautta.

Olympiakomitea seuraa liiton tapahtumia ja niiden kävijämääriä Suomisportin kautta. Joukkueenjohtajat, joilla on seuran Suomisport tunnukset, voivat ilmoittaa koko joukkueen seuratunnuksilla paikalla olevaksi tapahtumiin. Suomen Hockeyliiton järjestämät tapahtumat löydät helposti hakusanalla maahockey.

Covid-19

Covid-19 aiheuttaa omia eritysijärjestelyitään turnauksiin. Suomen Hockeyliiton hallitus on valinnut työryhmän, joka seuraa vallitsevaa tilannetta. Työryhmään on valittu Elisa Vaittinen, Paula Lehtomäki ja Sanna Äyräväinen. Tarvittaessa työryhmä muokkaa vallitsevia ohjeistuksia ja tiedottaa niistä seurojen yhteyshenkilöille. Työryhmä laatii ohjeistuksen liiton kilpailutoiminnan järjestämiseksi indoorkaudella 2020-21. Ajankohtaisimman ohjeistuksen löydät aina Hockeyliiton kotisivuilta. Joukkueenjohtajat huolehtivat, että kaikki joukkueen jäsenet saavat tiedon ohjeistuksesta ja noudattavat niitä.

Olympiakomitea on täydentänyt ohjeistusta kilpailutoimintaan liittyen (Olympiakomitean ohjeistuksen löydät täältä: https://www.olympiakomitea.fi/2020/10/23/ajankohtaista-tietoa-koronavirustilanteen-vaikutuksesta-urheiluun/) Monet kunnat ja kaupungit ovat myös tehneet suosituksia liikuntapaikoille, näistä suosituksista ja ohjeistuksista tulee järjestävän seuran tiedottaa sarjapäällikön kautta muita joukkueita ennen turnausta.