Hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten valinnat / President and Board Member Elections
26.8.2020 0:25 Uutiset / Liiton etusivu

Jäsenseuroja muistutetaan vuosikokouksen 3.10. henkilövalinnoista. Kokouskutsussa ilmoitetun mukaisesti erovuoroisia jäseniä ovat puheenjohtaja Mika Rihtilä sekä hallituksen jäsenet Markku Heino, Aki Itävaara, Andrew Scholfield, Bikramjit Singh, Kirsi Syrjälä ja Sanna Äyräväinen. Edellisessä syyskokouksessa hallituksen jäseniksi valittujen Elisa Vaittisen ja Olli Vesakosken hallituskaudesta on jäljellä toinen vuosi.

Seuroja muistutetaan toimintasääntöjen pykälästä 17:

17§ HALLITUKSEN PUHEENJOHTAJAN JA JÄSENEN EHDOLLE ASETTAMINEN

Liiton äänioikeutettu jäsen voi asettaa ehdokkaan liiton hallituksen puheenjohtajaksi sekä hallituksen jäseneksi. Ehdokkaan asettaminen tapahtuu ilmoittamalla asiasta kirjallisesti liittoon viimeistään 30 päivää ennen kokousta. Muilla kuin äänioikeutetuilla jäsenillä ei ole oikeutta asettaa ehdokkaita liiton hallitukseen tai sen puheenjohtajaksi.

SEUROJEN esitykset ehdokkaiksi hallituksen puheenjohtajaksi sekä hallituksen jäseniksi toimitettava liittoon (info@hockeyliitto.com) viimeistään 30 päivää ennen kokousta eli 3.9.2020. Seuraa edustaa vuosikokouksessa valtakirjalla nimetty henkilö. Valtakirjapohjat liiton nettisivuilta http://hockeyliitto.com/materiaalipankki/?download=10626

Puheenjohtaja- sekä hallituksen jäsenehdokkaiden tulee toimittaa henkilöesittely liiton pääsihteerille 15.9.2020 mennessä sähköpostilla osoitteeseen info@hockeyliitto.com. Henkilöesittelyt julkistetaan, jotta seuroilla on parempi mahdollisuus arvioida keitä henkilöitä äänestävät henkilövalinnoissa.

Hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten tehtävät on esitelty materiaalipankin dokumenteissa ao linkeistä