Maajoukkuetoiminnan valmennus uudistuu
17.10.2019 16:28 Uutiset / Liiton etusivu

Maajoukkueiden valmennusryhmiä uudistetaan.

Maajoukkuetoiminta

Maajoukkueiden valmennusryhmiä uudistetaan. Hallitus on päättänyt uudesta liiton maajoukkueiden valmennusryhmästä, jonka vetäjänä toimii Andrew Scholfield. Ryhmän jäseniä ovat Markku Heino, Kari Toivonen, Otto-Petteri Ventelä, Tommi Rantala, Hannu Hytönen, Dan Wilkinson ja Mark Verdegaal. Kaksi jälkimmäistä toimivat naisten maajoukkueen valmentajina, miesten ja juniorien joukkuekohtaiset valmennustiimit päätetään myöhemmin.

Seuraava tapahtuma on lauantaina 9.11. Jukolan koululla naisten ja U16 -juniorien harjoitusleiri. Lauantaina 25.1.2020 Jukolaan kokoontuvat miehet ja U18 nuoret leirille.

Naisten maajoukkue palaa yli 10 vuoden tauon jälkeen kansainvälisille kentille kun osallistuu 24.-26.1.2020 Bratislavassa Indoorin Championship III -turnaukseen. Turnauksen sivuille pääset tästä

Tulevalle kesäkaudelle arvokisoja on vain U18- pojilla, jotka osallistuvat heinäkuussa EM-turnaukseen (Championship III) Zagrebissa Kroatiassa. Turnauksen sivuille pääset tästä

Muiden joukkueiden osalta kesäkaudelle pyritään saamaan aikaan harjoitusotteluita leireilyn lisäksi.

Markku Heino
Maajoukkuevaliokunnan puheenjohtaja